Cum să faci o cafea mai sănătoasă

- Lasă un comentariu



Cafeaua este o băutură fără de care refuz să încep ziua, ca mulți dintre voi, sunt sigur. Din fericire, cafeaua este, de fapt sănătoasă pentru noi, fără a adăuga nimic la ea. Cafeaua este o sursă fantastică de vitamina B, magneziu, mangan, fibre, zinc, cupru, și crom. Este dovedit că stimulează concentrarea mentală, luptă împotriva diabetului și a bolii Parkinson, reduce depresia, ne dă energie, și ne ajută să ne simțim bine. În timp ce prea multă nu este niciodată un lucru bun, un pic de cafea în fiecare zi are beneficiile ei. În plus, cafeaua este pur și simplu delicioasă, și ar trebui să te bucuri de ea - atât timp cât știi cum să faci acest lucru sănătos.

Problema cu cafeaua vine atunci când adăugați creme cu uleiuri hidrogenate, zahăr rafinat și îndulcitori artificiali sau arome care conțin aditivi nocivi. Dacă nu sunteți sigur cum să faceți o cafea sănătoasă sau dacă sunteți în căutarea ingredientelor sănătoase pentru a da aromă cafelei, nu îți face griji, am niște opțiuni fantastice dintre care poți alege!

1. Adăugați ștevie

Ștevia este un îndulcitor natural ce nu conține ingrediente artificiale și atunci când este cumpărat dintr-o sursă de încredere, nu va fi amar și nu va conține aditivi și alergeni. Cel mai bine este să cumperi ștevie organică, atunci când se poate, astfel încât să fii sigur că e de calitate. Adăugarea de ștevie la băuturi este o modalitate simplă de a le îndulci, fără nici un pic de zahăr. Se folosesc două pachete sau două picături de ștevie lichid la o cană de cafea.

2. Adăugați arome fără alcool

Daca ești un fan al cafelei aromate, vei fi bucuros să știi că îți poți face propria cafea aromată acasă. Tot ce trebuie să faci este să adăugați un strop de aromă peste cafeaua râșnită înainte de preparare. Mie îmi place vanilia, dar puteți alege dintr-o varietate.

3. Folosiți cafea organică

Boabele de cafea organice vă asigură că nu există pesticide în cana cu cafeaua de dimineață. Este chiar mai bine dacă alegeți un brand fair-trade, care asigură, de asemenea, că producătorii de cafea au fost tratați în mod corect și au primit salarii echitabile.

4. Adăugați un pic de scorțișoară

Din moment ce cafeaua este o sursă bogată de crom, acesta susține în mod natural nivelurile de zahăr din sânge sănătoase . Scorțișoara este, de asemenea, o sursă bogată de crom, deci adăugând astfel un strop de scorțișoară în cafea este o modalitate foarte bună de a crește acest beneficiu. Cromul nu numai că sprijină niveluri sănătoase de zahăr din sânge, dar poate, de asemenea îndepărta pofta de dulce.

Tu cum îți bei cafeaua?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu